Sessió 2

Aquesta sessió s’ha centrat més en l’àmbit de la comunicació.

El Marketing tradicional ja no és útil per a les marques. El que es necessita per fidelitzar clients i entendre’s són relacions amb ells, i el Marketing tradicional només procura relació en una direcció: des de la marca cap al client, però no deixa que sigui el client qui s’expressa i opina. Així doncs, fins ara les empreses s’han estrat centrant en un Marketing tàctic, és a dir, un Marketing de remarcar atributs. Pot ser és hora de començar a aplicar un Marketing més estratègic…

El fet de què el consumidor passi a jugar un rol essencial en el Marketing afecta a totes les organitzacions i players del món de la comunicació i el Marketing. Actualment, les grans marques ja no poden acallar al consumidor mitjançant els diners, ja no és una dictadura. Amb internet, el consumidor guanya poder i pot expressar-se i fer ressò a milions de persones sense que les marques puguin impedir-ho. Per tant, les empreses han de saber entrar en aquesta bidireccionalitat que ofereix internet i jugar amb el consumidor. Han de positivitzar l’amenaça que podria suposar internet i convertir-ho en una eina complementària de comunicació i Marketing.

Quant a carleslf

Always on...
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari