Marketing 3.0

En diverses assignatures ens han parlat del Marketing 3.0, sembla ser la nova tendència del Marketing, fomentat per l’expert Philip Kotler.

L’escenari actual és que el consumidor està saturat de productes/serveis, fet que fa que guanyi poder i, per tant, sigui més exigent. Ja no n’hi ha prou amb que l’empresa ofereixi un producte, sinó que cada vegada més s’exigeix que aquesta sigui socialment responsable. Amb el Marketing 3.0 sembla que la RSC guanya molta importància i, per tant, aliances empresa-ONG poden començar a ser una potent eina per diferenciar-se de la competència i aportar valor pel consumidor final.

Tot i així plantejo un dubte… Experts com ara Philip Kotler no estan anant massa de pressa? Actualment moltes empreses no han acabat d’assimilar el que el Marketing 2.0 implica, és a dir, la bidireccionalitat. No és massa precipitat endinsar-se ja amb el Marketing 3.0?

Aquí deixo un link sobre Marketing 3.0: http://www.masr.com.mx/marketing-30-de-kotler-muy-parecido-a-la-rse/

Quant a carleslf

Always on...
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari